فرماندار شهرستان چرام مطرح کرد؛

آسفالت ۹ کیلومتر از محور ارتباطی و پرتردد طسوج در شهرستان چرام 

خدمت رسانی به عشایر، روستائیان، گردشگران و مسافران با آسفالت ۹ کیلومتر از محور ارتباطی و پرتردد طسوج در شهرستان چرام  انجام گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، فرماندار شهرستان چرام با اشاره به اینکه، طول محور ارتباطی طسوج به شهرستان چرام ۱۲ کیلومتر است که ۹ کیلومتر آن در حال آسفالت و تکمیل اجرای پروژه است گفت: بهره برداری و تکمیل این پروژه در راستای خدمت رسانی به مردم روستا‌ها و عشایر این منطقه اجرائی خواهد شد.
 
هادی فتاحی اصل با اشاره به اینکه این طرح با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ۲ درصد نفت تکمیل و راه اندازی خواهد شد افزود: در صورت افزایش جمعیت این منطقه و مهاجرت معکوس روستائیان و عشایر، عملیات گازرسانی به منظور بهبود کسب کار در این منطقه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
 
او با اشاره به اینکه توسعه راه‌ها و رفع موانع موجود در بهبود کیفیت زندگی مردم این منطقه نقش بسزایی خواهد داشت گفت: مراحل مختلف اجرای این پروژه را برای خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم شهرستان چُرام و حومه و برخورداری مردم این منطقه از محور ارتباطی مناسب با جدیت پیگیری خواهد کرد.
 
فرماندار چرام از تخصیص و تصویبِ مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای شروع عملیات محور گَره‌ای، چاسخوار تا طسوج در شهرستان چرام و صدور مجوز اجرای این پروژه از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان خبر داد و افزود: بهره برداری از این پروژه گام مهمی است و نقش عمده‌ای در خدمت رسانی به روستا‌ها و مناطق عشایرنشین و شکوفا شدن دیگر زمینه‌ها در شهرستان چرام دارد.
 
هادی فتاحی اصل با اشاره به اینکه بیش از ۲۰۰ هکتار، انواع باغ در این منطقه وجود دارد که با حمایت از باغداران و فراهم  کردن امکانات لازم می توان آن را به ۵۰۰ هکتار افزایش داد گفت: در این مناطق بیش از ۱۵۰ خانوار عشایری سکونت دارند که عمده شغل آنها دامداری، کشاورزی و زنبور داری است. 
 
اواز تکمیل و بهره برداری محور حادثه خیز آب حیات در شهرستان چرام تا قبل از دهه مبارکه فجر امسال خبر داد و گفت: با توجه به حادثه خیز بودن این محور با ایمن سازی‌های لازم ۱۰ مورد اصلاحات در این مسیر انجام خواهد گرفت تا تصادفات و حوادث جاده‌ای به نحو چشمگیری کاهش پیدا کند.
 انتهای پیام/غ

 ایمن سازی راه های شهرستان چرام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.